Nejčastější dotazy

Pro Vaši kompletní informovanost a lepší orientaci jsme vybrali nejčastější otázky našich klientů, na které jsme následně odpověděli. Pokud i přesto nebudete mít ohledně svého dotazu jasno, tak se na nás neváhejte obrátit a my Vám vše zodpovíme.

Jaký je

kilometrový limit?

Vše jsme nastavili tak, ať si jízdu opravdu užijete. Proto jsme maximální denní nájezd stanovili na 300 km/den a omezili v závislosti na délce nájmu takto:

2.100 km/7 dní   |    dní 2.500 km/10 dní   |   4.000 km/30 dní

2.100 km/7 dní

2.500 km/10 dní 

4.000 km/30 dní

Nevyhovuje Vám to? Sdělte nám prosím své požadavky a zkusíme podmínky individuálně přizpůsobit.

Mají vozidla

pojištění?

Nemusíte mít strach, všechna naše vozidla mají komplexní pojištění, tedy povinné i havarijní pojištění. Spoluúčast při pojistné události je 10 000 Kč, nebo 10%.

Součástí jsou i asistenční služby, připojištění čelního skla nebo také připojištění proti střetu se zvěří. Můžete tak cestovat naprosto bez obav.

Můžeme s vozidlem

vycestovat do zahraničí?

Jistě, naše klienty v cestování nijak neomezujeme. Je ale důležité nás o tom dopředu informovat a požádat nás o potřebnou dokumentaci k vycestování s vozidlem.

Dálniční známku

musíme řešit?

Snažíme se, ať je Vaše cestování bezstarostné, a proto mají všechna naše vozidla dálniční známku platnou v České republice.

Můžeme s vozidlem

vycestovat do zahraničí?

Jistě, naše klienty v cestování nijak neomezujeme. Je ale důležité nás o tom dopředu informovat a požádat nás o potřebnou dokumentaci k vycestování s vozidlem.

Dálniční známku

musíme řešit?

Snažíme se, ať je Vaše cestování bezstarostné, a proto všechna naše vozidla mají dálniční známku platnou v České republice.

Vozidlo si převezmu

s plnou nádrží?

Samozřejmě, každé vozidlo je vždy plně dotankované a naše klienty prosíme, aby s plnou nádrží vozidlo i vrátili. Pokud se ale nechcete dále zdržovat, tak i toto umíme zajistit za Vás.

Může se v řízení

střídat více řidičů?

Neúčtujeme žádné další poplatky za řidiče navíc, takže klidně můžete. Důležité ale je, aby byly všechny tyto osoby uvedeny v zápůjčních dokumentech při přebírání vozidla.

Dostanu vozidlo

čisté?

Nikdo přece nerad cestuje ve špinavém vozidle. Naše vozidla vždy předáváme vyčištěná a vydezinfikovaná. Při vrácení prosíme, aby bylo vozidlo také čisté, ale samozřejmě respektujeme bežné znečištění exteriéru.

 

Jak mám postupovat v případě

dopravní nehody?

Není to příjemná situace, ale jsme Vaším partnerem i v těchto okamžicích. Ať už nehodu zaviníte, nebo jste poškozený, vždy je nutné na místo zavolat Policii Čr. Je důležité událost nafotit a také sepsat protokol o dopravní nehodě. V případě, že taková situace nastane, tak se na nás neváhejte telefonicky obrátit a my Vám s postupem poradíme..

Je možné si k vozidlu

zapůjčit příslušenství?

I na takové případy myslíme, takže si k vozidlu můžete zapůjčit tato příslušenství: příčníky, střešní box, nosič kol na tažné zařízení, nebo také dětskou autosedačku. Nemusíte se navíc špinit a zdržovat s montáží. Dopředu nám nahlaste Vámi vybrané příslušenství, my vše připravíme a nainstalujeme na vozidlo..

Zimní/letní

pneumatiky?

Naprosto bez starostí. Všechna naše vozidla mají pneumatiky, dle konkrétního ročního období.

Jakým způsobem

u Vás mohu zaplatit?

On-line si vozidlo zarezervujete a následně můžete využít platbu bankovním převodem, nebo zaplatit v hotovosti při jeho převzetí.

 

Platí se

u Vás kauce?

Ano, kauce se u nás platí bankovním převodem, nebo v hotovosti při převzetí vozidla. Jednáme vždy maximálně transparentně a kauci vracíme po vyúčtování zápůjčky nejpozději do 14 dnů.

Lze vozidlo vrátit

o víkendu?

Jistě, můžete vozidlo vrátit v sobotu od 8:00 do 12:00, nebo v neděli od 17:00 do 19:00. V případě, že by Vám to takto nevyhovovalo, tak se lze individuálně dohodnout.

Mají vozidla

tažná zařízení?

Některá naše vozidla jsou vybavena tažným zařízením. Kompletní informace naleznete v kartě konkrétního vozidla, nebo se na nás obraťte a my Vám ihned poradíme.

Je možné si vozidlo převzít

na individuálně určeném místě?

Naším cílem je zajistit klientům naprosto jedinečný přístup. Chcete vozidlo přistavit k hotelu, na letiště, nádraží, nebo k Vaší společnosti? Sdělte nám místo, čas a my se o zbytek postaráme.

 

Čeká nás dlouhá pracovní cesta, mnoho schůzek a uvítali bychom osobního řidiče. Umíte to zařídit?

Máme v našem týmu i profesionální řidiče, kteří zajistí osobní shuttle service a budou Vám k dispozici.

Pokud máte další dotazy, neváhejte nás kontaktovat:

Jaký je kilometrový limit?

Vše jsme nastavili tak, ať si jízdu opravdu užijete. Proto jsme maximální denní nájezd stanovili na 300 km/den a omezili v závislosti na délce nájmu takto:

 

  • 2.100 km/7 dní
  • 2.500 km/10 dní
  • 4.000 km/30 dní

Nevyhovuje Vám to? Sdělte nám prosím své požadavky a zkusíme podmínky individuálně přizpůsobit.

Mají vozidla pojištění?

Nemusíte mít strach, všechna naše vozidla mají komplexní pojištění, tedy povinné i havarijní pojištění. Spoluúčast při pojistné události je 10 000 Kč, nebo 10%. Součástí jsou i asistenční služby, připojištění čelního skla nebo také připojištění proti střetu se zvěří. Můžete tak cestovat naprosto bez obav.

 

Můžeme s vozidlem vycestovat do zahraničí?

Jistě, naše klienty v cestování nijak neomezujeme. Je ale důležité nás o tom dopředu informovat a požádat nás o potřebnou dokumentaci k vycestování s vozidlem.

Dálniční známku musíme řešit?

Snažíme se, ať je Vaše cestování bezstarostné, a proto všechna naše vozidla mají dálniční známku platnou v České republice.

Vozidlo si převezmu s plnou nádrží?

Samozřejmě, každé vozidlo je vždy plně dotankované a naše klienty prosíme, aby s plnou nádrží vozidlo i vrátili. Pokud se ale nechcete dále zdržovat, tak i toto umíme zajistit za Vás.

Může se v řízení střídat více řidičů?

Neúčtujeme žádné další poplatky za řidiče navíc, takže klidně můžete. Důležité ale je, aby byly všechny tyto osoby uvedeny v zápůjčních dokumentech při přebírání vozidla.

Dostanu vozidlo čisté?

Nikdo přece nerad cestuje ve špinavém vozidle. Naše vozidla vždy předáváme vyčištěná a vydezinfikovaná. Při vrácení prosíme, aby bylo vozidlo také čisté, ale samozřejmě respektujeme bežné znečištění exteriéru.

Jak mám postupovat v případě dopravní nehody?

Není to příjemná situace, ale jsme Vaším partnerem i v těchto okamžicích. Ať už nehodu zaviníte, nebo jste poškozený, vždy je nutné na místo zavolat Policii Čr. Je důležité událost nafotit a také sepsat protokol o dopravní nehodě. V případě, že taková situace nastane, tak se na nás neváhejte telefonicky obrátit a my Vám s postupem poradíme..

Je možné si k vozidlu zapůjčit příslušenství?

I na takové případy myslíme, takže si k vozidlu můžete zapůjčit tato příslušenství: příčníky, střešní box, nosič kol na tažné zařízení, nebo také dětskou autosedačku. Nemusíte se navíc špinit a zdržovat s montáží. Dopředu nám nahlaste Vámi vybrané příslušenství, my vše připravíme a nainstalujeme na vozidlo..

Zimní/letní pneumatiky?

Naprosto bez starostí. Všechna naše vozidla mají pneumatiky, dle konkrétního ročního období.

Jakým způsobem u Vás mohu zaplatit?

On-line si vozidlo zarezervujete a následně můžete využít platbu bankovním převodem, nebo zaplatit v hotovosti při jeho převzetí.

Platí se u Vás kauce?

Ano, kauce se u nás platí bankovním převodem, nebo v hotovosti při převzetí vozidla. Jednáme vždy maximálně transparentně a kauci vracíme po vyúčtování zápůjčky nejpozději do 14 dnů.

Lze vozidlo vrátit o víkendu?

Jistě, můžete vozidlo vrátit v sobotu od 8:00 do 12:00, nebo v neděli od 17:00 do 19:00. V případě, že by Vám to takto nevyhovovalo, tak se lze individuálně dohodnout.

Mají vozidla tažná zařízení?

Některá naše vozidla jsou vybavena tažným zařízením. Kompletní informace naleznete v kartě konkrétního vozidla, nebo se na nás obraťte a my Vám ihned poradíme.

Je možné si vozidlo převzít na individuálně určeném místě?

Naším cílem je zajistit klientům naprosto jedinečný přístup. Chcete vozidlo přistavit k hotelu, na letiště, nádraží, nebo k Vaší společnosti? Sdělte nám místo, čas a my se o zbytek postaráme.

Čeká nás dlouhá pracovní cesta, mnoho schůzek a a uvítali bychom osobního řidiče. Umíte to zařídit?

Máme v našem týmu i profesionální řidiče, kteří zajistí osobní shuttle service a budou Vám k dispozici.

  • Automatická převodovka
  • 4x4
  • 2.9l 210kW

Navíc k dispozici:
Střešní box Thule
Nosič na kola
Dětské autosedačky

This will close in 0 seconds

  • Automatická převodovka
  • 4x4
  • 2.9l 210kW

Navíc k dispozici:
Střešní box Thule
Nosič na kola
Dětské autosedačky

This will close in 0 seconds

  • Automatická převodovka
  • 4x4
  • 2.9l 210kW

Navíc k dispozici:
Střešní box Thule
Nosič na kola
Dětské autosedačky

This will close in 0 seconds

  • Automatická převodovka
  • 4x4
  • 2.9l 210kW

Navíc k dispozici:
Střešní box Thule
Nosič na kola
Dětské autosedačky

This will close in 0 seconds

  • Automatická převodovka
  • 4x4
  • 2.9l 210kW

Navíc k dispozici:
Střešní box Thule
Nosič na kola
Dětské autosedačky

This will close in 0 seconds